12 Ocak 2016 Salı

SECRET LOVE

SECRET / SECRET LOVE


EYLÜL 2013
Dram

OYUNCULAR
Ji Sung - Jo Min Hyuk
Hwang Jung Eum - Kang Yoo Jung
Bae Soo Bin - Ah Do Hoon
Da Hee Lee - Shin Se Yeon



UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır. 

     Dram. Bu diziyi anlatmaya başlarken söyleyebileceğim ilk kelime bu. Sadece dizinin türünden bahsetmiyorum, bu kelimeyle iliklerinize kadar hissedebileceğiniz bir dramdan bahsediyorum. Ama bu söylediğimde sizi yanıltmasın. Dram sevmeyenlerin bu cümlemden sonra diziyi izlemekten vazgeçmesini istemem. Sadece bununla sınırlı bir yapım değil. İçinde aşk, fedakarlık, ihanet, güven, güvensizlik, entrika yani ne ararsanız var. Kore dizileri arasında en çok Romantik Komedi dizilerini severim aslında ama buna rağmen favori dizilerim arasına girmeyi başardı bu dizi. Konu örüntüsü çok güzel olmuş, oyuncular muhteşem oynamış. Çok beğendiğimi söylemek isterim. Yapımdan çok etkilendiğim için mi her şeyini beğeniyorum yoksa her şey tam yerli yerinde mi olmuş onun ayrımını yapamıyorum inanın ki. Burada sadece düşüncelerimi yazıyorum.
     Dizide Jo Min Hyuk karakterini canlandıran Ji Sung ve Kang Yoo Jung karakterini canlandıran Hwang Jung Eum  beni bu diziyi izlemeye itendi ilk etapta. Bu ikilinin Kill Me Heal Me dizisini izledikten sonra fark ettim bu diziyi ve bu kadar geç kaldığım için üzüldüm.
     Dizinin dram türde bi dizi olduğundan bahsetmiştim. Şimdi de gelelim konusuna…  Savcı olmak üzere olan Ah Do Hoon yedi yıldır birlikte olduğu ve onu çok seven Kang Yoo Jung’a evlenme teklif eder. Teklif sonrası evlerine dönerken talihsiz bir kaza yaşanır ve hamile olan Jee He’ye çarparlar. İnsana çarptıklarından bile haberi olmayan Kang Yoo Jung sevgilisini korumak için suçu üstlenir. Ona bir çok acı çektirecek olan olaylar zinciri de böylelikle başlamış olur.
     Kang Yoo Jung, çok sıkıntı çekerek okuyup yeni göreve başlayacak olan sevgilisini korumak istemişti. Sevgilisi Ah Do Hoon ise tırnakları ile kazıyarak geldiği bu mevkiyi kaybetmekten, ailesine karşı mahcup olmaktan korkup daha da yükselebilmek istemişti. Ölen kadının sevgilisi olan Jo Min Hyuk ise intikam istedi. Ve bu üç kişinin yolları dizi boyunca hep bir yerlerde kesişti.
     Konuları anlatıp da heyecanını öldürmek istemiyorum ama söylemeden de edemeyeceğim birkaç şey var. Dizinin en iyisi sürpriz aşktı tabi ki. Jo Min Hyuk’un fedakar  Kang Yoo Jung’dan intikam almaya çalışırken ona nasılda aşık olacağını izlemek dizinin en keyif veren yeriydi bana göre. Bir de o kadar acıdan sonra     Kang Yoo Jung ‘un gözlerinde nefreti gördüğümde de ‘’ evet ya sonunda ‘’  dedim. Artık zamanıydı yani. Neyse daha fazla anlatmayayım ki bana kızmayın.
     Şimdi de sıra resimli ipuçlarımızda…











































     Bu diziden de bu kadar. Yorumlarınızla yanımda olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder