4 Şubat 2016 Perşembe

THE HEİRS

''THE HEİRS'' KESİNLİKLE İZLEYİN


EKİM 2013
Romantik Dram

OYUNCULAR
Lee Min Ho - Kim Tan
Park Shin Hye - Cha Eun Sang
Kim Woo Bin - Choi Young Do



UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Bu dizi benim Kore dizileri serüvenimi başlatan dizilerden bir tanesi. Saırım bu dizi ile Kore dizilerine hayranlığım başladı. İzlediğim zaman çok etkilendiğimi söylemeliyim. Konu olarak bana çok enteresan gelsede Kore dizilerini izlemeye devam ettiğimde genel olarak kullanılan bir konu olduğunu fark ettim. Yine de bu diziye olan hayranlığımda pek bir azalma olmadı. Galiba bu da dizinin konusundan çok oyuncular ile alakalı. Daha sonra farklı dizilerde de beğenerek seyrettiğim birçok oyuncunun bir araya gelmiş olması dizinin oyuncu kalitesini gösteriyor.
                Dizide Kim Tan karakterini canlandıran Lee Min Ho için söyleyebilecek hiçbir şey bulamıyorum. Sadece bakışı ile bile rolü bize öyle geçiriyor ki gerçekte o duyguyu yaşayan bir insanı izliyormuşum gibi hissettiriyor. Resmen bizi o duygunun varlığına inandırıyor. Bunun yanında çok yakışıklı olması da cabası. Dizide ona eşlik eden Cha Eun Sang karakterini canlandıran Park Shin Hye ise benim bayan Kore oyuncuları arasında favorim. Çok beğenerek izliyorum kendisini. Lee Min Ho ve Park Shin Hye’nın ayrı ayrı izlemediğim bir dizisi de yok zaten. Her dizilerini de çok sevdim diyebilirim. Bu ikilinin yanında asık suratlı abi rolünde izlediğimiz Choi Jin Hyuk’u da çok beğeniyorum. Bunun dışında Kore dizilerinin bir numaralı ajumması Kim Mi Kyung, ah o nasıl bir sevgi dedirten Choi Young Do karakterini canlandıran Kim Woo Bin gibi birçok oyuncu bu dizide bizlerle.
                Dizide annesi ile yaşayan, geçim sıkıntısı yüzünden okul dışındaki zamanlarında yarı zamanlı işlerde çalışan Cha Eun Sang, o hayattan kurtulmanın hayallerini kurmaktadır. Amerika da yaşayan ablası evlenme yalanıyla annesinden para ister. Bu parayı ablasına götürme bahanesiyle Amerika'ya giden Cha Eun Sang’ı bir sürpriz beklemektedir. Ablası onlara yalan söylemiştir ve hiç de anlattığı gibi bir hayat yaşamamaktadır. Parayı alıp kaçan ablasının ardından Cha Eun Sang zor duruma düşer. Ona, ailenin gayrimeşru çocuğu olduğu için ailesinden uzakta, dışlanmış yaşayan Kim Tan yardım eder. Bu ikilinin yollarının kesişmesi ile başlarına gelen bir talihsizlik sonucu birlikte zaman geçirmek zorunda kalırlar ve bu şekilde muhteşem aşk başlar.
                Cha Eun Sang, Kore’ye döner. Arkada kalan Kim Tan istenmediğini bildiği halde bütün cesaretini toplayarak Cha Eun Sang’in arkasından Kore’ye döner.
                Kader onların peşini bırakmaz. Cha Eun Sang’ı yine bir sürpriz beklemektedir. Tüm parasını kızına yolladığı için sıkıntıya düşen anne çalıştığı evin bir odasına taşınmak zorunda kalmıştır. Cha Eun Sang bundan hoşnut olmasa da kabul eder. Taşındıkları ev Kim Tan’ın ailesine aittir. Cha Eun Sang’a gönlünü kaptıran Kim Tan bunu öğrenir ama söylemez. Daha sonra aynı okulda okumak zorunda kalırlar. Bu kıza aşık olan biri daha vardır. O da Kim Tan’ın eski arkadaşı şimdiki düşmanı Choi Young Do dur.
                Özel okulda okumaya başlayan Cha Eun Sang bu konuda bazı sıkıntılar çeker ve aşk da kapıyı çalmıştır. Cha Eun Sang, Kim Tan'ın dengi olmadığını bildiği için uzak durmaya çalışsa da aşık olmuştur. Bunu öğrenen Kim Tan'ın ailesi de boş durmamış ve olaya dahil olmuştur.
                Bunun gibi birçok olaya tanık olduğumuz, aşkın çok hissedildiği güzel bir dizi The Heirs.
               Yazımın biraz uzun oluğunun farkındayım ama şunu diyebilirim ki bu dizi bunu hak ediyor. Zaten Kore Dizileri arasında klasikler arasına girmiş, en çok izlenen diziler arasında yerini almıştır. O yüzden diyorum ki kesinlikle izleyin. Şiddetle tavsiyemdir.















































     Eğer halen daha izlemediyseniz bu diziyi hemen izlemenizi tavsiye ediyorum. Yorumlarınızı bekliyorum ve herkese keyifli seyirler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder