3 Mart 2016 Perşembe

I HEAR YOUR VOİVE

I HEAR YOUR VOİCE


TEMMUZ 2013
Fantastik Romantik Komedi

OYUNCULAR
Lee Jong Suk - Park Soo Ha
Lee Bo Young - Jang Hye Sung
Yoon Sang Hyun - Cha Kwan Woo
Lee Da Hee - Seo Do Yun





UYARI : Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Bu aralar izleyeceğim dizi bulmakta zorlanıyorum. Bitmemiş dizi izlemiyorum çünkü çok sabırsız bir kişiliğe sahibim. O yüzden bitmiş dizileri izliyorum. Bu aralar izleyecek bir şey bulamayınca da biraz geriye gittim. Aslında sizlerle paylaşabilmek için daha çok yeni dizi seyretmeye çalışıyorum. Ama üzerine çok yorum yapılmasına rağmen kendimi engelleyemedim ve bu diziyi izledim. İzlemeyenler için bir de benim kalemimden yorumlamak istedim.
                Dizinin ilk bölümünde biraz sıkıldım açıkçası ama yılmadım. Çünkü bu hissi birçok Kore dizisinde yaşıyorum. İkinci bölümde ise Avukat Jang Hye Sung’a çok gıcık oldum. Yine yılmadım izlemeye devam ettim. Sonraki bölümlerde dizi bir raya girdi benim için ve ondan sonra keyifle izledim.
                Dizide babası ile kaza geçiren Park Soo Ha, o andan itibaren insanların zihinlerinden geçenleri duyabilmeye başlar. İlk olarak onlara çarpan adamın bunu bilerek yaptığını, asıl amacının onları öldürmek olduğunu duyar. Adam Park Soo Ha’nın babasını öldürdükten sonra onuda öldürecekken olaya tanıklık eden birileri olduğunu farkedince onların peşine düşer ve bu arada çocuk kurtulur. Olayın kaza olduğuna herkesi inandıran katil son anda mahkemeye Jang Hye Sung’ın gelip tanıklık yapması ile cinayetten hüküm giyer. O anda tanık Jang Hye Sung’a saldırıp intikam yemini eder.
                Aradan on yıl geçer. Küçük çocuk Park Soo Ha büyümüştür ve onun için tanıklık yapan Jang Hye Sung’ı korumak için aramaktadır. Bir gün gazetede o kızın avukat olduğunu öğrenir ve çok geçmeden karşılaşırlar. Bu karşılaşmadan sonra kaderleri onları çeşitli olaylar ile bir arada tutar.
                Dizi çok çeşitli olaylar ile ilerliyor. Sıkılmadan izleyeceğiniz, tekdüze olmayan, keyifli bir Kore dizisi diyebilirim bu dizi için. Peki izlemenizi önerir miyim? Benim gibi izleyecek dizi sıkıntısı çekiyorsanız evet öneririm. Güzel bir dizi miydi? Evet güzel bir diziydi. Peki muhteşem bir dizi miydi? Hayır. O kadar abartmaya gerek yok. J



































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder