11 Nisan 2016 Pazartesi

GOOD DOCTOR



AĞUSTOS 2013
Tıbbi

OYUNCULAR
Joo Won - Park Shi On
Moon Chae Won - Cha Yoon Seo
Joo Sang Wook - Kim Do Han


UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Tıbbi dizileri severim. Dizinin oyuncu kadrosu da iyiydi. Hal böyle olunca kim tutar beni ki. Dizinin 2013 yapımı olmasını önemsemeden başladım diziye ve diziden de memnun kaldım. Otizmli bir gencin başarı hikayesinin işlendiği bu dizi kimi zaman yürek burkarken kimi zaman da güldürdü. Dizinin konusuna geçmeden önce dizide ki çocuk oyunculara da hayran kaldığımı belirtmek istiyorum. Her biri müthişti.
                Dizide Park Shi On(Joo Won) otizm hastası bir çocuktur. Herkes tarafından dışlanan bir hayat sürerken sadece abisi ona sahip çıkmaktadır. Bir gün abisi ile girdiği maden ocağında oluşan göçük sonucu abisini kaybeder. Ailesi tarafından da terk edildikten sonra oradaki doktor ona sahip çıkar. Park Shi On doktorun ofisinde ki tüm kitapları okur. Okuduğu her şeyi ezberleme ve bunları kafasında üç boyutlu canlandırabilme yeteneğine sahiptir. Bu yeteneği ve doktorun sevgisi ile tıp okumayı başaran Park Shi On yine bu doktor sayesinde onun başhekimlik yaptığı hastanede staja başlar. Park Shi On bir taraftan kendini kanıtlamaya çalışırken diğer taraftan da bir baba gibi ona sahip çıkan doktorun düşmanları ile uğraşmak zorunda kalır. Hastaneye gelmesi ile mekanik bilgi dışında başka duygularda tecrübe etmeye başlayan Park Shi On birde aşkı yaşar.
Tüm bunlar onu nasıl etkileyecek ve neler yaşayacak izleyip görelim diyorum ve izlemediyseniz izlemenizi tavsiye ediyorum.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder