6 Nisan 2016 Çarşamba

ONE MORE HAPPY ENDİNG



OCAK 2016
Romantik Komedi

OYUNCULAR
Jung Kyung Ho - Song Soo Hyuk
Jang Na Ra - Han Mi Mo
Kwon Yool - Goo Hae Joon
Yoo In Na - Go Dong Mi
You Da In - Baek Da Jung
Seo In Young - Hang Ae Ron


UYARI: Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Mutluluklarını bir kere kaybetmiş insanların tekrar mutlu olabilmek için hayattaki çabaları üzerine kurulmuş bir dizi One More Happy Ending. Dizide evlenip ayrılmış insanların, evliliğinde mutsuz olan insanların, hiç evlenmemiş ama bunun hayalini kuranların ve ilişkisi sorunlu insanların mutluluk arayışları ve hayatları anlatılmış. Birçok ilişkinin işlenmesi diziye renk katmış ve konu çeşitlendirilmiş diyebilirim.
                Dizinin oyuncu kadrosu oldukça kalabalık ama benim favori ismim Fated To Love You ve Hello Monster (Remember You) dizilerinde beğenerek seyretmiş olduğum kadın oyuncu Jang Na Ra’dır. Kendisini çok sempatik buluyorum ve onu izlemekten çok keyif alıyorum.
                Dizinin konusuna geçersek de dört orta yaştaki bayan arkadaşların ilişki hayatlarının anlatıldığı bir dizi demek olayı kısaca özetleyecektir. Bu dört bayan arkadaştan Han Mi Mo( Jang Na Ra), evlenip ayrılmış ve aşkın hayatında hep olmasını isteyen, mutluluk için tekrar ilişki yaşamaktan çekinmeyen bir karakterdir. Han Mi Mo’nun iş ortağı aynı zamanda en yakın arkadaşlarından biri olan Baek Da Jung(You Da In) da evli ve evliliği iyi gitmemesine rağmen kocasından boşanmak istemeyen bir karakterdir. Üçüncü bayanımız ise tek erkeğe bağlı kalmayıp tutkunun peşinden gitmek istemesine rağmen erkek arkadaşının evlilik teklifine evet demiş Hang Ae Ran(Seo In Young)’dır. Bu dört arkadaşın sonuncusu 34 yaşında olmasına rağmen evli olmayan hatta düzgün bir ilişki bile yaşamamış olan Go Dong Mi(Yoo In Na)’dir.
                Bu dört kişi be bunların bağlantılı olduğu insanların ilişkilerinin, hayatlarının anlatıldığı bu dizi genelde orta yaş insanların hikayelerinden oluşmaktadır. Gençlik Romantik Komedi türündeki dizilerine göre biraz daha durağan bir Romantik Komedi diyebilirim. Ama bu demek değil ki dizi kötüydü. Hayır. Dizi gayet güzeldi. Ben severek izledim ve beğendim. Sadece beklentilerinizi doğru yönlendirirseniz daha verimli sonuçlar alacağınızı düşündüğüm için bu açıklamayı yapıyorum.

                Bu diziden de bu kadar diyerek izleyecek olanlara iyi seyirler diliyorum.




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder